Skip to main content

Legalisatie handtekening

Bij een legalisatie van uw handtekening, verklaart de notaris dat u het document persoonlijk heeft ondertekend. Dit kan voor zowel voor Nederlandse als voor buitenlandse documenten. De notaris is niet verantwoordelijk voor de inhoud van het document. De notaris zal derhalve een getekende verklaring bijvoegen, maar geen handtekening en/of stempel op het document zelf zetten.

U dient voor de legalisatie een afspraak te maken met ons kantoor. Het ongetekende document dient u samen met een geldig legitimatiebewijs (bij voorkeur uw paspoort) mee te nemen naar ons kantoor. U tekent het document in bijzijn van een medewerker van ons kantoor. U dient het document zelf aan de betreffende instantie toe te zenden. 

Voor meer vragen en/of een afspraak kunt u contact met ons opnemen.

Indien het gaat om een document voor het buitenland dan heeft u mogelijk nog een apostille nodig. Dit dient u bij de rechtbank te regelen.

Meer weten?

Vraag dan nu informatie aan

Vacatures

Notarieel medewerker / Notarisklerk

Wij zijn op zoek naar een NOTARIEEL MEDEWERKER / NOTARISKLERK bij voorkeur met enige werkerv...

Contact

U kunt op de volgende manieren in contact komen met ons kantoor:

Telefoon:  040 - 219 84 00
E-mail:

Bezoekadres:
Tramstraat 35A 
5611 CN Eindhoven


© Notariskantoor Den Beer Poortugael - Website: Van Dongen Design - Inloggen